2012. február 16., csütörtök

Most már kötni is tanulok

Mire végre megtanultam a horgolás alapokat, kitaláltam, hogy kötni akarok. :P Januárban el is mentem a Barka kezdő kötés tanfolyamára, amit teljesen feleslegesnek gondoltam, mert pont a sima-fordított ment. Nos, a tanfolyamon kiderült, hogy még ez sem igaz, mert a fordítottat másképp kötöttem, így látványos bénázást folytattam a tanfolyam ideje alatt. :)

Aztán vissza jöttem Berlinbe, így maradt az online kurzus, amit még több bénázás követett... míg végre ma délután bele kezdtem életem első kötött holmijába. Nem aprózom el: kapásból egy csipkekendővel kezdek. Mert persze a kötésben is a csipke fogott meg leginkább (horgolni is azért kezdtem).



Így állok most, vagyis még nagyon az elején tartok, de lassan kezd látszani a formája... :)
Holden Shawlette lesz belőle egyszer, Red Heart Cotton Mix fonalból, 3.5-ös tűvel. Reméljük. :)

1 megjegyzés:

  1. Kedves Theia,

    A régi blogodon a süthető gyurmás bejegyzéseddel kapcsolatban lenne egy bugyuta kérdésem, ne haragudj, hogy itt teszem fel, de gondolom, azt már nem látogatod...:)
    Csupán annyit szeretnék kérdezni, hogy említetted, az ebay-ről is szerzel hozzávalókat...én nem jövök rá, hogy mondják a sütőgyurmát, mert a baking plasticide-re nem volt találat. :D
    Illetve a fülbevaló akasztó (magyarul sem tudom, hogy mondják:)), és hasonlók?
    Lennél olyan kedves, és leírnád nekem, te hogyan kerestél rájuk?

    Nagyon köszönöm!

    gven

    VálaszTörlés