2011. április 26., kedd

Hétfői tervek

...kedden. :-) Vadjutka indította el ezt a remek kezdeményezést, amihez úgy döntöttem, ezúttal én is csatlakozom. Sajnos nagyon úgy tűnik, hogy én és a rendszeres blogolás az két külön fogalom, viszont mindenre van mentségem. ;-) Pl túlvagyok a német nyelvvizsgán (csak alapfok, de végülis 2 hónapja tanulok németül, így ha sikerül, az nem is olyan rossz teljesítmény :-), a többi pedig már a heti terv része is egyben:
- holnap leadom a MOME-n a mappám, szokás szerint Fémműves szakra, aztán rohanok is le Sopronba, a NyME felvételijére (itt formatervezés szakra jelentkeztem).
- valamikor mostanában lesz szóbeli is a MOME-n, így próbálom használható formába rázni a félig megkezdett ékszereket. Egyébként az egyik új gyűrűm eredetileg a Kreatív társasjátékra készült a gyerekkori emlék témára, viszont csak tegnap fejeztem be teljesen, így nem láthattátok még itt, a blogban.
- új ékszerekkel kísérletezem: kicsit textil, kicsit ötvös, és nagyon izgulok, hogy hordható lesz-e a végeredmény. ;-)
Most pedig megyek, és folytatom a paszpartuzást és néhány korábbi tervezés átrajzolását.
Itt egy rajz, amit beadok a felvételire (ritka pillanat, ugyanis nem szeretem mutogatni a rajzaimat, én is tisztában vagyok vele, hogy van hova fejlődni... ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése